Hopptränat lite


foto av Liv Kristoffersson. Cleo hoppar lättklass i Borlänge.

Det blev ingen överflyttning av kaninerna imorgon, för Tobbe var tvungen att jobba. Men på torsdag eftermiddag ska det väl bli av iallafall.

Jag tänkte iallafall åka ut till mamma idag och hämta hem alla hinder, för nu har jag ju ett eget förråd som de får plats i. Och en egen hoppbana.... ehrmm.... djungelbana.... gräsmattan är hemsk! Behöver verkligen verkligen klippas!
Passade på att träna med Oskar, Cleo och Blondie, och jag blev positivt överraskad av alla tre. Oskar verkar inte kunna riva han.... Cleo rev något men hoppade på bra, och även Blondie (som ser värre än värst ut i ansiktet med all fällning...) hoppade kanonbra.
Alla hade en hastighet idag: Full fart!

Känns bra inför helgen, men jag tror det blir tufft ändå. Mycket konkurrens!


Kommentarer
Postat av: Ida

Det fanns tydligen bara en enda ruta i hela landet som passade min bil så de fick vänta lite extra på att den kunde komma till dem.



De var supertrevliga! Speciellt stackarn som släppte in Jonny på söndagen, som egentligen skulle iväg på något men stod där och väntade tills han kom dit. Jättetack för hjälpen!



Kramar Ida

2009-11-03 @ 21:28:02
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0