Idag har jag shoppat...

var i stan från klockan 10 då vi skulle till banken, och skulle inte jobba förrän 16.00. Jag tyckte det var onödigt att åka hem i mellan så jag drev runt i Västerås mellan typ 10.30 och 15.30...

Först en vända till Ikea. SKulle ha en tvättställning men kom ut med servetter, handduk, värmeljus och en klädrulle. Typiskt mig på Ikea.... Men jag älskar att handla på Ikea!

Sen bar det vidare till farmor och fick lite lunch där. Kassler med ananas. Gott! Stannade i någon timme innan jag gav mig ner på stan. Shoppingbehovet satte igång och jag insåg att jag inte kunde stanna kvar så länge, hihi...
Det blev iallafall ett par nya skot (har letat länge efter några som både såg okej ut på fötterna och var bekväma, så nu när jag hittade ett par så tyckte jag faktiskt att jag kunde tillåta mig köpa dem!).
Tudor fick en tröja och ett par kallingar från HM. Men där hade jag iallafall några bonuscheckar så det blev inte så dyrt.

Bestämde mig för att åka förbi Coop också, och köpa några svarta kakeldekorer då vi vill ha ett rutigt kök. Men just de svarta var slut. Suck.....
Någon som har någon idé vart mer man kan köpa sånt?

Med andra ord - fullspäckad dag på att inte göra någonting vettigt alls..... hihi.
Nu sitter jag på jobbet och har för stunden lite fikapaus med varm choklad. Mmmmmm



Kommentarer
Postat av: carro

Hejsan! =)



Du var med och tyckte till i debatten "när blev fest synonymt med liv?". Jag har väldigt spännande nyhetet att berätta till dig och alla andra som deltog! Inom de närmsta dagarna kommer Ni få reda på precis vad det rör sig om men jag kan redan nu avslöja att debatten blev mycket större än vad jag förväntade mig från början och detta är enbart tack vare Er fina läsare. Jag vill inte avslöja allt för mycket men jag kan säga såhär: Inom en snar framtid kommer inlägget jag skrev - och den fantastiska responsen jag fick av er, att uppmärksammas i media.



Att vi verkligen kan påverka mer än vad vi tror är något jag lärt mig av detta. Ensam är stark - men tillsammans är vi tusen gånger starkare!

2009-11-02 @ 21:57:56
URL: http://rosetty.blogg.se/
Postat av: Lisa

Testa & kolla på kakeldekor på åhlens, Claes Olsson, K-ruata, Rusta eller typ kakelbutik (Badhuset, vet inte om det finns i V-rås)

2009-11-02 @ 22:29:57
URL: http://kakoperationen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0