Om man vill vara lika

Jag tog en tur ner på stan idag, och hoppades på att hitta något bra billigt basplagg, samt ett par nya vantar.
Det gjorde jag.
Köpte ett nytt svart linne, en svart tröja med trekvartsärm och ett 2-pack vantar. Tobbe ska få det ena paret (det var killvantar, men jag har ju rätt stora händer så de passade mig utmärkt också).

Såg också en lysande klarblå tröja med Star Wars tryck på. Vill man se ut som sina barn så.... Tudor älskar ju Star Wars och har massvis med kläder med Star Wars tryck på; strumpor, kalsonger, tröjor, t-shirts.
Äsch, jag köpte den ändå. Det är inte sådant som jag bryr mig om!
Men Tudor blev lite puttrig när jag kom hem.... Han ville ju också få en ny tröja! hihi....

Så här ser den ut (med den nya svart tröjan under):



På vägen hem passerade en helikopter precis ovanför min bil. Har nog aldrig sett en helikopter flyga så nära någon gång. Så jag drog upp mobilen snabbt och tog en bild, haha...


Kommentarer
Postat av: Aggie

Hehe, jag älskar Star Wars!

2010-01-24 @ 20:01:32
URL: http://agsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0