5 timmar kvar

på jobbet....
Vilket inte alls är någon fara.... om det inte vore för att jag var döförkyld. igen.
Näsan rinner heeeela tiden, och vill nysa. Men det vill inte jag att den ska göra, så jag håller mig in i det sista (för de som känner mig vet att jag inte bara kan nysa en gång. Har jag tryckt på startknappen så nyser jag ALLTID minst 5 gånger, men oftast uppemot 10 gånger. Jag hatar att nysa!!!

Någon mer som har samma nysproblem som jag?

Så idag, och igår, har jag faktiskt syndat! Ja, tyvärr det är sant. Jag tog nässpray. Min bästa vän vid förkylning. Det värsta av allt var att jag bara hade med menthol hemma. Den är så hemsk!
Så, det gick med andra ord ca 3 månader i mitt uppehåll. Men jag är snart tillbaka där igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0