Äntligen tävling igen

Imorgon ska jag äntligen få åka på tävling igen. Det var 1,5 månad sedan sist, så jag har verkligen längtat.
Nu blir det väl säkert skitväder, och det var ett hyfsat stort startfält (som vanligt när jag ska åka och tävla.... suck) så mina kaniner kommer väl inte ens till final.
Både Cleo och Oskar gör sin andra start i medelsvår, men det var ju som sagt länge sedan sist. Cleo gjorde nog sin debut i augusti till och med.
Men jag hoppas att det går bra, så håll tummarna för mina kaniner!

Men hur som helst så ska jag ju hämta mitt nya hinder. Det med Hello Kitty. Så det ska bli kul. Och så ska jag lämna ett av mina gamla hinder.
Och så ska jag döma en klass, så då får jag ett par fria starter till nästa gång. Det är alltid bra att ha.



och hur det än går imorgon så vet ju iallafall jag att Oskar är bäst. Sådäså. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0