Det är ingen vanlig dag

nej det är ingen vanlig dag för det är Jennys namnsdag, hurra hurra hurra...

(är sången från Lotta på Bråkmakargatan förresten? Har för mig det).
och ingen har grattat mig.. suck, ja det är som vanligt. Namnsdagar, vad sjutton ska man med de till? Helt menlöst ju....

Tobbe har iallafall kommit hem nu, och jag fick en stor påse med M&M's... Mmmmm Tack!

Var iväg och hopptränade med Jessie idag. Det var kul som vanligt. Fick många fina bilder på våra småttingar när de hoppade. Men vad händer när jag ska lägga in bilderna i datorn? Jo, Tobbe eller hans vän har trixat med inställningarna på kameran (de lånade min kamera i lörags) så de bilderna går inte in! Arrrrghhh!!!
Så nu har Tobbe lite att fixa tills jag kommer hem.....





Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♡

SV: ja exakt..snacka om att inte lyssna på juryn :S och så skulle hon förklara sig hela tiden..nä jag är också rätt trött på henne!



Grattis på namnsdagen! Har du haft en bra dag? :)

2009-10-06 @ 19:40:59
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0