Duktiga idoler

Oftast när jag tittar på Idol så har jag haft 1-2 favoriter, och många har känts väldigt blaha-blaha. Men i år tycker jag att det är många som är skitduktiga!

Calle som gick vidare i första kvalet var lite charmig.... och Jon som också gick vidare håller jag nog på mest för han är från Västerås ;)
Mariette har jag gillat hela tiden, och hon var ju jäkligt bra i kvalet. Även Erika som gick vidare var bra, även om hon inte känns så unik.
Tredje kvaldelen var jag inte överförtjust, men Erik (som jag förövrigt haft svårt för) sjung som bara helvete så han var klart värd att gå vidare!
Och nu idag tror jag helt klart att Carolina (Caroline?) kommer gå vidare. Shit vilken röst! När hon var klar tänkte jag: Ja Carolina och Reza kommer gå vidare. Men sen sjöng Tove, och hade en himla speciell röst. Gillade hene skarpt!
Jag kommer ju typ inte vilja att några Idoler åker ut! Haha

Vilka är dina favoriter?

EDIT: fan Ida, jag följer ju Idol nu också..... men det är ju min fredagsunderhållning ;)


Kommentarer
Postat av: Liiisa

Okej hehe. Det kommer nog bli ganska svårt att få det blond igen efter att du haft rött hår :S

2009-10-01 @ 23:09:25
URL: http://kroom.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe jag säger ju det :P Själv har jag inte sett ett enda avsnitt av Idol eftersom fyran har lyckats försvinna från min tv. Har visserligen inte kollat på tv under hela september heller haha.



Kramar Ida

2009-10-02 @ 09:19:58
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Liiisa

För det röda pigmentet sitter verkligen kvar i håret. För jag vet jag hade rosa underhår för ett par år sen och jag tyckte allt hade gått ut, och skulle slinga håret blont, så kom det rosa fram igen. Så många avfärgningar !!! måste du nog göra först. Gjorde du det sist ?

2009-10-02 @ 11:14:04
URL: http://kroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0