Helt slut

Flyttstädning var jobbigare än jag väntat mig. Jag sprang hur många vändor som helst mellan lägenheten och bilen, eller sophuset. Verkstyg, rengöringsmedel, galjar, badrumsartiklar.... hur mycket som helst blev det, och Tobb och jag som trodde att det var i princip tomt. "i princip tomt" visade sig vara fyra vändor med bil.....

Men nu är det verkligen bara en stege, dammsugaren och min kvarglömda tröja som är kvar, men de tar Tobbe imorgon när han skruvar ner en lampa som vi ska ha med oss. Men för mig var det nog Adjö Knotavägen för gott nu!
Sköööönt!

Idag köpte vi ny klädsel till våran Klippan soffa, som jag blivit helt galen av att dra på. Först fattade jag varken vad som var upp och ner och ut och in på det. Sen kom jag på! Och slet som ett djur! Efter att dragit på hela tyget så inser jag att det trots allt blev bak och fram. Skiiiiit!
Men nu är det på plats, och även två röda Lack-bord.

Tudor fick en ny garderob också, men den har vi inte suttit ihop ännu. Nu är jag slut!


SNARK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0