Hoppat lite

med ett par kaniner idag. Mamma bad mig nämligen att vara där ute hos dem på förmiddagen och passa, för en reparatör skulle komma, och de kunde bara meddela att de "kommer på fredag". Men hallå, tid tack?

Eftersom det inte finns så mycket att göra där ute ensam, så tog jag med Dixie, Oskar och Blondie, så fick de hoppa lite. Dixie kunde jag starta direkt i svårhöjd nu, och även Oskar hoppade en klurig och svår bana. Båda var kanonduktiga!
Men Dixie fäller så otroligt mycket så pälsen bara flyger för varje hopp! Försökte få av det värsta med en karda, men hon ser fortfarande ut att vara en fuchs.

Blondie får jag jobba väldigt mycket med! Hon känns verkligen inte ett dugg redo för debut!
Hon är svår att övertala om att hoppa, men helt plötsligt så fick hon för sig att få fnatt, och kutade verkligen hela banan. Och lite snurrar.... Det var som en Grädd-Kola.....
Nåja, fortsätter hon vara så så är jag ganska nöjd ändå - jag har ju så många söliga och lugna kaniner.

Jag har köpt ett nytt hinder förresten, och sålt ett gammalt som jag knappt använde.
Fast jag har inte fått hem det ännu.
Jessica kommer bli överförtjust ;)

I love it!

Bilden är tagen av Sara Johansson, som även gjort hindret.

Kommentarer
Postat av: Purple is the new black

ja visst är de fräna! allt bra med dej idag? kram

2009-10-02 @ 16:08:31
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Ida

Så du köpte det hindret :) Hur gulligt som helst ju!



Kramar Ida

2009-10-03 @ 20:23:16
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0