Idag är dagen D

Strax ska jag åka för att betala huset! Och få nycklarna!  weeehoooo.

Och sen ska jag jobbar direkt efter, suck..... jag vill ju börja flytta... Ikväll sover vi hemma hos mamma och pappa, så att vi kan tvätta alla sängkläder och det.
Så sista natten i den här lägenheten har varit nu. Och sista frukosten. Ja allt....

Här som Tudor lärt sig krypa, sitta, gå och prata. Känns lite vemodigt när man tänker så.... Men jag kommer nog inte sakna den här lägenheten, det tror jag inte.


Världens sötaste kille, med bara ett par gaddar i munnen, och inte kunde han gå här heller.


Kommentarer
Postat av: Legokillen

cool bebis :D

2009-10-26 @ 20:10:30
URL: http://legokillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0