jahapp

Blev ju hemma ikväll (skulle varit ute hos mina föräldrar men mamma blev sjuk), så jag passade på att börja sortera bort lite skit från förrådet.
Så nu har jag en kasse full med fotonegativ som jag sparat sedan... ja typ 1995..... om jag inte använt dem ännu så tror jag knappast att jag kommer använda dem senare heller..... dags att kasta.

Även en sisådär 60 cm hög med gamla Frida, Vecko Revyn och Solo som jag tagit mig i kragen och faktiskt ska slänga nu.

Sist men inte minst så hittade jag min gamla Nokia 5110:a... en skitbra telefon då det begav sig... Jag hade den i 7 år eller något sådant. Lite för länge iallafall, hehe. Men den funkade ju så bra så.

Frågan är; vad gör jag med två st Nokia 5110 med 9 st fronter i olika färger? Slänger? Eller ska man sälja den? Är det någon som vill ha sånt fortfarande?

Haha, kolla vilken klassiker! Jag har till och med en blinkande antenn till, hihi.....


Kommentarer
Postat av: Ida

Släng det Jenny. De där gamla mobilerna ger säkert ifrån sig en massa farlig strålning. Och även om du säljer det får du nog inget för det idag, så det är inte värt besväret skulle jag tro.



Kramar Ida

2009-10-05 @ 05:09:00
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va skönt att rensa upp lite. Dom där mobilerna går inte av för hackor..hahah

2009-10-05 @ 11:54:26
URL: http://jjjohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0