klantskalle

Idag kommer jag till jobbet och får veta att jag varit en klantskalle. Ja inget skäll eller så, men jag hade fixat med leveranser igår och tyckte att jag var sååå duktig som fixade dem.
Och så visade det sig att jag fattat fel vad gällde den ena och att jag mindes fel vad gällde den andra, så båda blev fel, fel, fel....
Jag hatar när man försöker vara duktig och så är man istället en stor klant!

Försökte kompensera med att vara duktig idag istället, och packa iordning ett par nya ordrar. Och vad händer då? Jo, jag river upp en kartong med hjälp av min penna (eftersom jag inte fann någon kniv och var för lat för att hämta en sax), och min penna går av. Suck!

klant klant klant!!!!
åå vad dåligt humör jag blir på!
Jag ska sluta att försöka!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe ibland har man såna där dagar när allt bara går käpprätt... det är så irriterande! Hoppas att den blir bättre nu på kvällen iaf :)



Jo Heroes verkar riktigt bra. Ska kolla ett par avsnitt så kommer jag med ett betyg på den senare.



Ja jag vet jag läser alldeles för mycket. Har egentligen inte tid men jag kan inte sluta när jag väl har börjat. Herregud 2004, det är ju hur länge sen som helst! Nu måste du börja läsa Jenny, det är bra för allmänbildningen :P



Ja det ska väl i stort sett vara klart vad jag vet. Alex har nog bara inte haft tid att lägga upp den tror jag. Vi tar gärna emot hjälp! Det är alltid så mycket som ska göras under en tävling, och vi är ju inte så många. Jättetråkigt att Alex ska dra ner, men ibland blir det ju så.



Du ska inte börja i Vmkh igen då ;) flirt flirt Vi saknar dig i klubben.



Kramar Ida

2009-10-21 @ 21:04:46
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0