Naked

Jag har gjort något otroligt idag, haha....

För ungefär 9 år så köpte jag ett plasthalsband i Stockholm, i form av en taggtråd. Efter ett tag gick den av, och jag fick inte tag i någon ny, förrän jag åkte till London och hittade nya. Köpte då på mig ett antal (de kostade nästan inget), och har fått byta ut de då och då, eftersom de stelnar och krymper mer och mer (eller så har min hals gått upp ett antal storlekar dessa nio år, haha).
De senaste åren har jag haft de på mig konstant, då de gick av vid allt på- och avtagande. Idag tyckte jag att det blivit alldeles för stelt, och som vanligt gick det inte att få av heller. Så idag åkte saxen fram, och av klipptes min allra sista taggtråd.
Så nu är jag naken! Jisses vad skumt det känns! Men mindre konstigt än vad jag trodde. Tycker dock att jag fått världens längsta hals.......


Hejdå taggtråden.....


Kommentarer
Postat av: Walentin

najs ;)

2009-10-30 @ 14:24:51
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0