oh vad skönt

Ni svek inte min blogg trots att jag inte skrev något på två dagar, tack tack.

Det är så skönt att börja komma på plats nu. Men jag vet inte riktigt vart jag gjort av kamerasladden så ni får hålla ut ett tag till för bilder...

Idag ska jag städa ur den gamla lägenheten. Det ska bli så kul. Nooooooot!
Men sen ska vi till Ikea igen. Det är väldigt mycket nya grejer vi behöver......


Granån svart klädsel till Klippan-soffa
395:-


Kullen garderob 849:-

 
Godmorgon spegelskåp med Musik belysning till.
1395:- + 299:-

Röda Lack bord, 49:- (oh, äntligen något billigt!)

Lack tv-bänk, björkmönstrad och svart, 449:-


Hmm... lång inköpslista..... det blir nog till att vara riktigt snäll så tomten kommer med Ikea-klappar! hihihi

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Nej man har helt sjukt mycket saker. Började inse ganska fort att mina kartonger inte skulle räcka så jag åkte och köpte fem till, nu är de också slut... Idag går flyttkärran så jag hoppas vi hinner städa undan så mycket som möjligt idag så jag slipper göra allt själv imorgon.



Kramar Ida

2009-10-29 @ 11:02:26
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0