Platinum

så ska jag köpa min blonda hårfärg.... så får vi se när den åker i håret. Och ifall jag kommer få gå omkring i min nya mössa förjämnan eller inte, haha...
("haha" är ett ganska oroligt "haha" då jag är väldans orolig för att allt hår ska lossna eller gå av).

Den här färgen ska jag köpa, för den har jag hört från flera stycken nu att den ska vara bra. Så jag får hoppas att det stämmer.

Sen lär jag köpa ett silverschampo också. Någon som vet något bra märke på sådant, och hur man använder det på bästa sätt?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Loreal har bra silvershampon 250 ml-flaskor och även Schwarzkopf BC. Finns hos frisörer att köpa. Tänk på att inte ha i de allt för länge bara då de finns risk att håret kan få en blå/grå aktig ton. Lycka till!

2009-10-22 @ 14:34:52
Postat av: Kan Dee Drawings

TACK! Gud vad du är söt! Skorna finns på modekungen.se.

Kram på dig :)

2009-10-22 @ 17:11:00
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0