Sex and the city

Igår var det söndag och såklart satt jag bänkad framför Top Model 12. Äntligen åkte Sandra ut! Men Celia hade lika gärna kunna åkt ut hon med. Tyvärr har jag ju redan stött på vem som som vinner och kommer två osv, så jag visste att det inte var dags för Celia än. tyvärr.....

Efteråt zappade Tobbe och jag runt och vi hamnade på Sex and the City filmen som precis började då. Jag kan inte säga att den var någon höjdare. Lite seg....
Men å andra sidan har jag aldrig varit speciellt förtjust i Sex and the city, så jag tyckte det i princip var som ett enda skitlångt sex and the city-avsnitt.

Nä, inga höga betyg här inte. Men ett plus för att Sarah Jessica Parker färgade håret mörkt under filmen och för första gången inte sett helknas ut. Men självklart färgade hon tillbaka igen i slutet och fick tillbaka sitt skumma utseende. Jag kan inte sätta fingret på vad det är, men jag tycker inte hon är fin.

Jag hoppas Vänner-filmen blir mycket bättre! Men det borde den ju bli.... Vänner är ju så kul!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Ninja Fruit

sv: De kommer från GBs hemsida. :)

2009-10-12 @ 20:50:42
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0