Tisdag

Idag har jag en ledig dag tillsammans med Tudor. Och som vanligt vet jag inte alls vad vi ska hitta på... flyttkartonger och papper är slut så jag kan inte fortsätta med det idag.
Antagligen tar vi en sväng till min mamma på eftermiddagen. Ska be pappa att såga till ett par skivor till ett par nya sitthyllor i kaninburarna. De måste ju också få snyggt när vi flyttar, haha...

Målarfärg till Blondies och Dixies bur köpte jag igår också. Så att även deras bur matchar huset.... deras var ju gul innan, och vårat hus samt den andra buren är röd.
Så jag ska ta och måla imorgon när jag är ensam innan jag sticker till jobbet. Så jag får hoppas att det inte är alltför kallt.... man ska ju inte måla när det är för kallt, men jag är ju iallafall inomhus så regn och rusk behöver jag inte oroa mig för.



Trots att det varit väldigt bekvämt att ha mitt lilla kaninstall, så ska det bli såå skönt att få ta hem kaninerna. Och slippa alla stooora läskiga spindlar som dyker upp titt som tätt.
Min allergi tycker nog det ska bli skönt att slippa dammet också...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vart har du dina kaniner nu då? Jag kan säga att jag saknar att ha kaniner som sjutton, men bor i lägenhet och vet ingen lösning.

2009-10-13 @ 15:46:51
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0