Vunnit en film igen

Eller vunnit och vunnit..... Jag fick det vinnande budet på Tradera rättare sagt. 10 kronor fick jag den mysiga filmen Blast from the past för. Så förhoppningsvis dimper den ner i brevinkastet på tisdag. Lika bra att samla på sig en massa filmer när vi ska flytta ut på landet, haha. Mysa med en film i höstrusket är ju inte helt fel heller.

Se trailern för Blast from the past i ett av mina gamla inlägg




Men ikväll blir det Idol! Men vilket tråkigt tema.... Michael Jackson må varit duktig, men jag har aldrig gillat hans musik speciellt mycket ändå.....
SOm jag fattat det så skulle Calle vara först ut, med "Bad". Så det missar jag ju tyvärr eftersom jag slutar jobbet när det börjar. Kanske hinner jag till startande nummer två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0