hopplöst utmanad

Jahapp, så blev man utmanad.... damn you Maria.... ;)

"Regler:

Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar
(förutom på fråga 1). Lycka till!

1. Vad heter du? Jenny
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jord
3. Flicknamn: Jessica
4. Pojknamn: Jack
5. Yrke: Journalist
6. Färg: Jååååsa (som barn säger.... hahaha)
7. Klädesplagg: Jeans
8. Mat: Julskinka
9. Sak i badrummet: jordgubbstandkräm (Tudor hade en sån, haha)
10. Plats/stad: Jönköping
11. En orsak att vara sen: Jättedålig hårdag
12. Något man skriker: Jävlaskit
13. Film: Juno
14. Något man dricker? Juice
15. Band: Janes Addiction
16. Djur: Järv
17. Gatunamn: Julrosvägen
18. Bil : Jaguar
19. Sång: Jump

Nämen seriöst, finns det någon färg på J?

Jag utmanar.... oj, 5 st? Jag tar Jenny, Ida, Jonna, Deity och Anna

EDIT: nej vad tråkig jag är.... jag tog ju två stycken som börjar på samma bokstav som jag.... hmm... nåja, ni får försöka komma på andra grejer än de jag skrivit ;) goood luck to you!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart jag antar den utmaningen, får sitta och klura lite =)

2009-09-23 @ 18:53:26
URL: http://jjjohansson.webblogg.se/
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-23 @ 20:50:34
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh den ska jag ta och göra imorgon när jag inte har nåt annat för mig =)

kul!

kram

Postat av: Ida

Åh vad kul!! Den kommer jag garanterat att anta :)



Kramar Ida

2009-09-24 @ 12:22:11
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha badrumsgrejen och bandet var svårast :P Det blev mest is-grejer hehe. Finns tyvärr inte alltför mycket som börjar på I heller. Jo T är en väldigt lätt bokstav. Tur att han inte fick vara med :P haha.



Kramar Ida

2009-09-24 @ 15:13:12
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0