Idol

Haha, när man talar om trollen (Linda Seppänen i ett inlägg längre ner), så drar Idol 2009 igång på tisdag. Äntligen! hahahahah
Det är verkligen att man har brist på bra saker att kolla på på tv.....

Min besöksstatistik har sjunkit väldigt idag. Och inte konstigt är det, när jag pratar om Idol..... haha, jag får skylla mig själv.

Bjuder på en skön låt med Amanda Jensen, tjejen som har mest starquality av alla svenska Idoldeltagarna (jag köpte faktiskt hennes skiva. Den var helt okej!.... vilket den inte hade varit om hon hade vunnit kan jag nästan garantera!)


Lyssna och njut! Den är så bra.


Kommentarer
Postat av: M i c k a

Pans labyrinth är nice ^^, ohh kommer till och med ihåg när jag såg den, haha ojoj vilket minne jag fick.

2009-09-04 @ 22:31:15
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0