Kläddiss

Jag har fått en utmaning av Jenny som går ut på att nobba tre plagg i höst.
Det var väldigt svårt, för det finns ju så mycket fult! Men har kommer mina:

Nr 3.... Dunjackor av alla dess slag!

Här hittade jag en fuling på HM.... snacka om att se ut som en Michelingubbe....

Dels för de stackars fåglarnas skull och dels för att jag alltid tyckt att de varit superfula!
(pinsamt nog har jag en som jag köpte superbilligt bara för att ha de allra kallaste vinterdagarna. Men bara då! Den är inte ett dugg snygg dock, men en av de snyggare modeller jag stött på iallafall. Skäms på mig!)


Nr 2...... Alla dessa vida toppar och linnen


Visst... en del kanske är snygga och framför allt ser många personer faktiskt bra ut i såna här. Jag är inte en av dem. Om jag sätter på mig en sån där så går jag genast upp i vikt, eftersom jag inte alls har koll på hur min mage ser ut där under allt fladdrigt tyg.
Varför vill man se mycket bredare ut om magen än vad man är? (om man inte är pinnsmal då).
Krusidullerna och puffärmarna på just den här modellen var ingen hit hos mig heller.

Vad gäller linnen så blev jag förvirrad två gånger i somras då jag skulle köpa kjolar och hittade precis de mönster och grejer jag ville ha. Men nej, det var visst ett linne. Köp ett linne och du får 10 kg extra om magen på köpet.
Jag köpte linnena, men de sitter så fint om min rumpa och lår ;) haha

nr 1...... Haremsbyxorna. Of course

Ja, vad kan jag säga..... Det ser ju för sjutton ut som om man har extra utrymme för en stor blöja under, fylld med skit.
Som tur är för de som har såna här byxor så ser de oftast bättre ut på, än när man ser de så här på bild.


Det här är alltså vad JAG inte skulle sätta på mig i höst....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra val =)

2009-09-07 @ 14:29:17
URL: http://jjjohansson.webblogg.se/
Postat av: I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

haha helt klart, hon är galet omogen ^^

2009-09-07 @ 16:35:59
URL: http://vaniline.blogg.se/
Postat av: Ida

Ska fixa jag också :)



Jag dissar dunjackan på bilden där, skitful!



Kramar Ida

2009-09-07 @ 18:52:31
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0