Bröllopsfest

Målat och målat och målat..... Nu är vi strax klara med hallen.... Känns som vi inte gjort annat i helgen. Ja, det har vi ju knappt heller.

Men vi var ju på bröllop igår för Eliza och Hasse, vilket var himla trevligt. Jag trodde jag skulle vara trött som jag vet inte vad, då jag gick upp 5.20 på fredagsmorgonen, för att sedan jobba och efter det målat fram till klockan 1.00.
Men jag var inte alls trött! Efter god mat och fika så blev jag bara piggare och piggare.

Jag hade ju redigerat en film från möhippan som vi skulle visa på bröllopet. Tyvärr fick vi inte tag i någon tv, och Tobbe glömde bort att fixa en projektor, så vi fick visa den på en dator bara. Det blev inte så lyckat tyvärr, men Eliza blev väldigt glad åt filmen, och även de andra tjejerna som deltog på möhippan tyckte att den var bra. Så det var roligt såklart.

Snodde lite bilder som Naemi tog under kvällen..... så ni får se hur vi såg ut :P


Jag blev faktiskt riktigt nöjd med min prickiga outfit :)


Det dracks en hel del..... hum hum


och herregud vad roliga vi är!


Men hur kul kan man inte ha när brudparet ser ut så här?
Haha, så söta!




Lite tjejer från möhippan. Här var det jag som plåtade, fast fortfarande med Naemis kamera.....


Vad tycks om tårt-paret då?

Tack Eliza och Hasse för en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Eliza

Tack själva det var en skit rolig kväll

2009-09-28 @ 18:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0