Smått och gott

Fick ett vykort i brevinkasten precis, från Kan Dee. Ett snyggt förstås. Det var om att Webshopen öppnar snart och att jag har mitt pris att ta ut sedan. Kul, jag hoppas att det kommer finnas några långärmade tröjor att köpa. Jag har ju bara linnen från henne hittills.

Jag hittade förresten mitt Alien-linne alldeles nyss. På nåt vänster så låg det i tvättmaskinen ändå, trots att jag tog ur alla kläderna en vända för att dubbelkolla. Ibland behövs det trippelkollas med andra ord.... hmm...

Snart ska vi åka iväg till Mediamarkt och kolla om det finns några roliga filmer att köpa. Jag vill ju ha Alice i Underlandet. Disneys alltså. Det är en av mina favoriter. Tyvärr tror jag att den kan ha utgått redan. Vi får se!
Sedan ska vi kolla priser lite på en platt-tv. Vi har ju en stor klump just nu, men det vore kul med en ny tills vi flyttar. Bara drygt en månad kvar nu...... wiiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0