spinner vidare

på Hello Kitty!
Mycket coola prylar finns det, men den här skulle vara nåt att ha, hihih

Lite andra tuffa Hello Kitty prylar som jag skulle vilja äga:


En brödost som rostar fram Hello Kitty på smörgåsen, en grymt söt gitarr, och såklart en jäte PEZ (PEZ-samlare som jag är...)




Det här Hello Kitty gosdjuret vill jag ha! hihi, så söt...




Fast Sanrio har ju fler söta karaktärer än Hello Kitty. Dessa är mina favoriter:

 
Kuromi, Badtz-Maru och Cinnamoroll


Oj vilket gulligt inlägg det blev! Tihi...


Kommentarer
Postat av: Jessie

Men jenny ;) haha. i dont like . haha!

2009-09-16 @ 21:15:10
Postat av: JeNnY

Just for you! haha



Hmm... just ja, du fyller ju år snart.... (15:e? eller vilket datum är det?) hehe... du ska nog få nåt riktigt sweet i present ;)

2009-09-16 @ 21:25:30
URL: http://numberoneblind.blogg.se/
Postat av: KyandiiOtaku

ååh, den där gitarren väcker minnen. Jag hade en likadan för några år sen :)

Hello Kitty for the world! :D

2010-02-09 @ 18:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0