träning och storm

Idag var jag och hopptränade kaniner hemma hos Jessica. Det gick väl lite sådär.... Cleo och Oskar hoppade på riktigt bra, men det blåste ju som bara den, så det blev mer hinderbygge än hoppning.

Vid ett tillfälle såg vår stackars bana ut så här (och då var ingen kanin skyldig utan enbart stormen). Riktigt komiskt, hahahaha...
Tom "trippel-gulan" (som alla kaninhoppare vet inte är det vanligaste hinder som blåser omkull) blåste omkull, men inte i sidled utan i höjdled (eller hur man säger)! Den voltade liksom runt....


Oskar trotsade stormen och hoppade superfint!


Tack Jessica för en trevlig dag, och goda syltgrisar!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mina absoluta favoriter är oasis, suede, winnerbäck, ramones, depeche mode, NIN, beatles och weeping willows.



sen älskar jag black sabbath, en del Kiss, the clash, t-rex, garbage, skunk anasie, judas priest..

för att nämna några.



linnena är bara prototyper men jag designar ju kläder för egna märket Avanna och så hos Nelly.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0