visning igen

På måndag ska vi ha visning för lägenheten igen. Jag hoppas verkligen att någon nappar nu.
Vi bestämde att vi skulle måla om köket (blått) och hallen (ful) till vitt om ingen nappade vid förra visningen. Så i helgen blir det till att måla.....
Känns helt värdelöst att fixa något som man själv inte får avnjuta sen, eller vad man ska säga....

Och så blir det städning förstås. Vilken kul helg jag har att se fram emot. Not....

Men på lördag blir det bröllop iallafall, så det är ju kul.

Det blev förresten den prickiga klänningen som blev valet för bröllopet. Den andra får jag spara till nästa sommar...
Nu skulle jag bara behöva ett par skor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0