En sväng förbi Kista

Idag var det husdjursmässa i Kista, och jag åkte dit för att titta lite på hoppningen i vanlig tradition med Tudor. 
Jag tog också med mig Tudors kusin Rasmus, då de brukar ha ödlor och lite sånt också, som han gillar.
Tyvärr var ödleutbudet väldigt dåligt i år. Typiskt! Men Rasmus bestämde att han ville fotografera sig med en stor orm. 
I samma veva var tv4 där och filmade lite, så lilla Rasmus blev med i direktsändning när han hade den stora ormen runt halsen. hihihi :) 
som tack för att han var med så bjöd de på fotograferingen också!
Jag hann göra ett par intervjuer för Rikshoppet också medan jag var där, men så himla mycket tittande på kaninhoppningen blev det tyvärr inte.... Jag kanske borde insett det när man har två barn med sig. Nåja, nästa år kanske jag kan delta själv och vara där alla fyra dagarna.
Kanske iallafall...... 
Mamma och pappa var ju dessutom snälla och erbjöd sig att skjutsa oss till Stockholm, så min dag blev billig. Bensinfritt, parkeringsfritt, och bjuden på McDonalds på hemvägen.
Jag gjorde totalt av med 100 kr på remmar, popcorn och läsk.
Åååå nu längtar jag efter att få tävla själv!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag såg minsann Rasmus på nyheterna jag :)



Kramar Ida

2010-01-03 @ 22:32:28
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0