Teckningstävling

Teckningstävlingar tycker jag alltid att det är kul att delta i. När jag var liten vann jag ett par vinterkängor i en teckningstävling i en Kalle Anka-tidning när jag var omkring 9 år, och så har jag vunnit en teckningstävling i Aftonbladet en gång också, när jag var runt 12år.
Nuförtiden ligger man i lä!
När jag var liten så var jag riktigt duktig på att rita. Nu när man växt upp så finns det så många duktiga tecknarsjälar, så man mest står och gapar när man ser alla vackra verk!

Men det är ju alltid kul att rita, så när Kan Dee har teckningstävlingar så kan jag ändå inte låta bli att vara med!

Det är dags att ta fram pennorna igen och visa vad du går för! Jag tycker att alla som tycker att det är roligt att rita och teckna ska vara med och delta! :) I konstens värld (Enligt mig) finns inga rätt eller fel, det kan alltså se ut i princip hur som helst. Det är det som är så roligt med konst! Under min första teckningstävling som jag annordnade, gjorde jag många misstag i mitt presenterande utav tävlingen och dess upplägg. Nu hoppas jag på att det blir bättre den här gången och att informationen är tydlig! Annars, let me know! :)

Denna gång har hon en tävling med temat Musik. Vill du vara med och tävla?
Kika in här!


Kommentarer
Postat av: Heyli

ja men eller hur, lättsamma men ändå så underbara djur! jag var 7 då jag fick min första som levde i 7 år, och nu för två år sen skaffade jag en ny och han är så fin! tycker så synd om han nu när han måste vara ute i kylan bara.. även fast jag vet att de inte är nån fara..

2010-01-30 @ 01:22:57
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja jag skulle också vilja veta vad hon menade, men förmodligen är hon bara lite knäpp i huvet. Jag ska nog inte ta det för en vetenskaplig dödsdom :P



Kramar Ida

2010-02-07 @ 10:06:09
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0