hum hum hum

Nu är det inte så lång tid kvar tills jag slutar...... DÅ ska jag åka iväg till mamma och pappa och bada. Tobbe och Tudor är redan där (vi sov kvar där igår, så de har varit där hela dagen idag).
Det är sjukt varmt och skönt ute! Detta har jag längtat efter! Läääääänge!  Jag mår så mycket bättre när solen skiner och det är varmt.
Det bästa som finns är ju att gå i linne, shorts och sandaler. Eller ännu hellre barfota! Och så ska man äta jordgubbar. Och dricka iskall coca-cola. Eller en god fruktig och syrlig drink.
Vore gott med grillat idag också.....

Ikväll ska jag kanin-pyssla lite också. Kanske ta hem bebisarna en vända så jag får gosa rejält med dem innan de flyttar. Inte långt kvar nu..... Strax 7 veckor gamla.
Måste göra rent burar också. Men det är så olidigt varmt att göra det (och alldeles för mycket mygg på kvällarna när det är svalare) så man drar sig ju in i det sista.... Som tur är så går samtliga kaniner på låda så det är ju iallafall inte äckligt i burarna. I morgon ska det bli lite molnigare så då ska jag köra igenom burarna.


Min lilla sweetpie Blondie för ungefär 2 veckor sedan. Man vill äta upp henne......

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:



Haha men han kan ju inte vara så självkritisk att du blir arg :P Då blir det bara pankaka av allting ju :P hehe. Tur att det blev snygga bilder iaf :D

2009-08-09 @ 18:17:24
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

vad söt :D

2009-08-09 @ 19:25:50
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0