ikväll gäller det

Ikväll gäller det.... jag är så nervös så jag dör.... Men jag försöker att inte tänka på det så mycket.
Jag pratar förstås om husvisningen. Sen börjar ju budgivningen igen. Jag får bara hoppas att det inte är så många och tittar, och att vi har en chans att få huset. Shit vad glad jag skulle bli då!

Idag ska jag med Tudor till läkaren på eftermiddagen. Han har andats väldigt tungt under helgen, så man blir lite orolig.... Jag tror det är något han kommit på själv bara, men jag tar det säkra före det osäkra och låter en läkare titta så det inte är en infektion eller något.

Hmm... det verkar varmt ute idag, men mycket moln.... Ska väl ta en sväng ut nu. Måste köpa ny färg till skrivaren så jag kan skriva ut papper för kaninungarna. Och så var det ju det där med att titta på klänningar.... när jag nu ska hinna med det. Vi får se!
Idag är jag iallafall leeeeeeediiiiiiig!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska hålla alla tummar jag har för att ni får huset och helst att ingen annan är intresserad heller så det blir så billigt som möjligt.

2009-08-10 @ 13:45:44
URL: http://rostebos.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh vad spännande :) Hoppas att ni får huset!



Kramar Ida

2009-08-10 @ 16:25:17
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0