skit i det du

Vi var förbi IKEA idag då vi var tvungna att köpa en ny toaring eftersom min favorit-toaring med säkerhetsnålar hade gått sönder. snyft... hejdå toasitsen!
Det blev en tråkig svart billig toaring....

Min förra såg ut så här! Fin va? Det är säkerhetsnålar i hela stolen, men det syns inte så bra här....

Sökte lite om det fanns att få tag på några andra snygga.... Mycket roligare att gå till toaletten om toalettsitsarna ser ut så här va?
 

Och vi hade väl alla blivit förvånade om världens sötaste katt inte hade en egen toalettsits?
Självklart har hon det!


But what´s the deal with this one?

ausch!

Jag skulle valt Hello Kitty, jellybeansen eller den med blommorna tror jag.
Vilken toalettsits skulle få pryda ditt badrum?


Kommentarer
Postat av: Anonym

godnatt sötnos! =) kramar



http://musicrecord.blogg.se

2009-08-31 @ 23:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0