Chicken kapaow

Tomten kom förbi stora lekparken idag. Han var förbi och lämnade en säck med små presenter till alla dagbarnen. Tudor blev väldigt glad, men lite besviken att han inte hann få krama tomten. hihi
I övrigt har jag varit inne på min tredje dag med lock för mitt vänster öra. Man känner sig alldeles sned! Och man orkar knappt prata, för det låter ju som om jag håller för öronen och pratar.. ni vet hur jag menar...
Gjorde missödet att åka ner på stan idag också för att köpa ny linsvätska (var tvungen att ha en ny) och revaxör i förhoppning om att få bort locket.
Det var kö, kö och åter kö in till centrum och inne i parkeringshuset. Misstake!
Väl på stan så bestämmer jag mig för att ta lunch med Tudor. Har precis suttit oss med våra drickor, och väntar på vår mat, när Tudor kommer på att han är kissnödig. Stort suck!
Vad gör man? jag kunde ju inte lämna vår mat, och jag kunde ju inte låta Tudor gå själv (ingen toalett på det fiket, utan en bra bit bort i gallerian). Jag fick vara elak mamma och tvinga honom äta först. Så vi fick typ kasta i oss maten, och drickan han Tudor inte alls dricka (som tur var hade jag bara slagit upp en tredjedel åt honom i glaset så jag tog med mig flaskan ut).
Det slutade bra iallafall!
På kvällen var farmor och farfar över på lite mat, och för att titta på huset. Trevligt. Och Tobbes special "chicken kapaow" blev kanongod, trots skeptisk flickvän, hihi...... (tycker att mögelostsåser luktar som spya)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0