oh my god

Ska jag börja blogga? Jag vet inte hur man gör tror jag. Eller snarare, jag vet inte hur man kommer ihåg att uppdatera sin blogg så fint dagligen som alla gör. Själv har jag väl skaffat några bloggar och lika fort glömt bort lösenordet och adressen till den....
Men nu ska jag försöka, för det verkar ganska kul :)

Vem är jag då?
En hyfsat förvirrad och drömmande tjej som glömmer ansikten hur snabbt som helst. Number One Blind, som är en låt av en av mina absoluta favoritband, passar som namn på mig för jag kan verkligen vara blind när jag går och drömmer mig bort.
Kommer inte på så mycket mer att säga om mig nu, men ni lär väl känna mig mera varteftersom, om ni orkar läsa vill säga......



Love / Blind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0