sunrise


(tyvärr är inte låten från början...damn you You tube....)

Godmorgon!

Solen skiner, och det ser helt klart ut att bli hett även idag. Och vad gör då jag? Jo, sitter på ett mörkt kontor. Kul kul....
Ut och sola för mig med!

I eftermiddag ska jag hoppträna lite med kaninerna. Om de orkar. Tobbe ska få fota lite. Det blev tyvärr inte med Jessie, våra arbetstider går om varann hela tiden. Typiskt! Men det kommer väl mera chanser.
Ser fram emot sommartävlingarna nu! Speciellt kvällstävlingarna.
Hjälp, jag måste hinna träna Oskar lite mera! Nästa tävling får ju han debutera på, och jag har ju knappt hunnit träna honom alls! Men på det lilla så har det gått extremt bra iallafall.
Och på tal om inget, nästan..... Så smet ju Loke häromdagen. Skulle städa burar och hade Tudor med mig, och möts av en liten Loke i dörren. Måste ha suttit på haspen slarvigt dagen innan.
Och om han var svår att fånga? Jaaaaaaa....... Det tog ett bra tag. Till slut fick jag ge upp, och satte för dörren så han inte kunde smita ut utanför kaningården iallafall.
Men efter den incidenten så verkar han tuffat till sig liiiite, och stannar kvar för att ta lite mat när jag ska ge honom det. Springer han iväg så kommer han tillbaka igen. Det jobbiga är att han verkar sikta in sig på att hoppa ut från buren igen... rackarn!
Hoppas jag får en burkompis till honom snart. Tänkte spara en tjej från Polly, som ska få vara hans sällskapsdam ;) eller om det blir den andra tjejen jag tingat...... Vi får la se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0