3 dagars julfirande över

och just nu sitter jag på en pall i vardagsrummet med kalla kårar över hela kroppen, för jag såg just den största spindel jag nånsin skådat utanför ett terrarium. Fy faaaan vilken läskig! Bad Tobbe komma och döda den, men istället släppte han bara ut den utanför dörren. Som öppnades två gånger efter det. Fyy jag ryser... den är säkert inne igen! Eller tar sig in igen. Det kliar överallt på mig, och jag vill se den dööööööd!!!
Om jag ser den igen ska jag ta mitt engelska lexikon och släppa på den... 
Julen var iallafall lyckad. Tudor fick en hel massa presenter som han bev glad över, även om det inte var så himla mycket leksaker.
Jag fick ett par skivor, en film, handdukar, presentkort på Ticket, skissblock, nagellack, nytt överkast, och en massa till. Hjärnan fungerar inte så bra nu. Jag kastar bara nervösa blickar ner på golvet.... gaaaah!!

Kommentarer
Postat av: Before29

äscj jag är snart 24 så jag har gått förbi heliga 21 jag också hehe.

2009-12-26 @ 10:54:37
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: Before29

ja många är unga men så finns en och annan plusare heeh

2009-12-26 @ 22:28:48
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0