Datorlös

Idag har jag varit alldeles datorlös.... ja, ända tills jag kom till jobbet såklart :P Men inget vettigt att skriva. Jag skriver lite ändå så ni inte tror att jag har dött...

Idag har jag..... varit hemma hos syrran och druckit lite te.... degat en liten stund framför tv:n mitt på dagen (det går verkligen ingenting på tv då, så det blev Biggest Loser och Projekt Runaway, som jag vanligtvis inte tittar på)...... gick ut och drog fram ett gäng hinder för att träna samtliga kaniner på.
Det var år och dar sedan som alla fick träna. De vuxna har inte tränat på jättelänge. Men idag fick alla komma ut och hoppa lite.
Dixie gav jag dock upp med efter sådär 3 hinder, för hon ville bara äta (men hon hoppar stoooort när man lyckas övertala henne!).
Blondie hoppade snabbt som blixten och fullständigt flööög! Shit vad jag ville tävla henne då, men det kan jag ju inte som hon ser ut nu. Hon ser fortfarande sjuklig ut, men veterinären ringde och berättade att de inte hittat någonting på odlingen. Ingen svamp eller ringorm, inget kvalster. Det är så skumt!

Oskar var lite luktig, men han slår mig med häpnad varje gång vi tränar ändå. Idag hoppade han en helt maxad bana, med undantag för Volmen som jag hade ett snäpp lägre i framkant.
Och till och med Martin ville hoppa idag! Han fick som vanligt löshoppa, och han sprang verkligen. Kul! Han kanske kan komma igång igen i vår.

Nog om kaninerna.
Sedan åkte jag in mot stan, och tittade in till farmor i knappt en timme innan det var dags för jobbet.

Men fyyyy vad tråkig min blogg blir utan bilder!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det hade varit jättekul om du kunde följa med! Det blir ju långtråkigt att sitta ensam i bilen så långt. jag får se hur jag gör med den resan... jag bestämmer mig sista anmälningsdag :P



Kramar Ida

2009-12-11 @ 01:03:25
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0