Idag skulle slingan bytas

Idag skulle jag åka in och byta den där jäkla istappsslingan (som även pappa och Tobbe också varit och pillar på). Sladden var fortfarande i när jag började ta ner den från alla spikar. Och helt plötsligt så lyser den!
What?
Tydligen tyckte den inte om att jag hade "böjt" den lite lätt på ett ställe, så när jag rätade ut den så lös den igen. Och jag hade inte tokböjt den eller så, utan bara svängt tillbaka slingan då den var lite för lång.

Jag trixade om lite grann, och nu lyser det fint!

Kommentarer
Postat av: Alexa

sv. Haha inte jag heller, det är ganska inponerade det där stora huset!

2009-12-06 @ 19:41:27
URL: http://alexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0