sämsta datordagen!

Gårdagen slutade med att vår dator här hemma hängde sig, och sedan efter att vi slagit av den och på igen, så var den bara svart med muspekaren. 
Och så har den varit hela förmiddagen idag. Inte ens felsäkert läge får jag igång. Känns helt hopplöst! Hoppas verkligen att jag inte blivit av med alla mina bilder!
Tur att jag sparat en massa på sticka iallafall, men från juni och framåt har jag inte sparat.
Så lånar jag Tobbes bärbara jobbdator (usch, jag kan inte alls med mac!), och ska logga in på en sida. Då påstår den att mitt inlogg inte finns. What!? Man blir ju galen!
Blogg.se lät mig iallafall komma in och beklaga mig lite! Tack för det!
Ni får ursäkta eventuella svafel... jag är ovan med det här tangentbordet, och prickar fel hela tiden! suck....
Dålig datordag med andra ord. Vi får se när nästa inlägg blir..... Om jag får igång den gamla datorn eller om jag tvingas köpa en ny.....

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kan du fortfarande inte använda cdskiva i din dator? För isf har vi program så att du kan starta datorn igen, men då är den dessvärre tom...

2009-12-07 @ 20:00:06
URL: http://hastarnaimittliv.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0