världens tråkigaste

önskelista har jag nog i år....
Jag önskar mig en hel del.... men bara inom några få kategorier....

* CD-skivor!
Ingen jul/födelsedag utan en ny CD-skiva. En ny cd och julen är fixad, hihi.... Ja jag älskar cd-skivor. Här bränns minsann inte! Man måste ju få omslag och texthäfte och hela köret.
Sandra Nasics soloskiva är den jag helst vill ha, men även The Donnas senaste måste jag ju ha. Jag har ju samtliga deras tidigare så. Amanda Jenssen tycker jag är ball och Paramores nya blev jag ju sugen på efter att ha lyssnat på Brick By Boring Brick ett antal gånger..... hehe

 

 

* DVD-filmer!
Måste ju fylla på filmskåpen lite grann.... Här har jag inga speciella som jag önskar mig mest, men jag är ju High School-komedi-sucker!
Ett litet plock på några filmer som jag gärna skulle vilja ha i filmsamlingen. Skön söndagsunderhållning :P

 

 

   

* Parfym!
Jag är helt galen i kokos, så därför måste jag bara ha en till Harajuku Lovers G. Den gamla är ju inte slut än, men man kan ju vara i god tid...
Annars vill jag ha en ny J-Lo Live Lux, som jag också gillar.




*Presentkort...
På H&M, resor etc funkar alltid de också!

*Handukar....
Och ja, för dem som tycker att skivor, filmer och presentkort är det tråkigaste som finns att köpa till folk, så behöver jag lite nya handdukar också..... både vanliga "hand-handdukar" och badlakan. Har inga färgönskemål mer än att allt ska vara i samma färg (nog för att jag gillar regnbågar, men vårat badrum behöver inte se ut som en enda stor regnbåge av handukar!).



* underkläder
Ha.... trodde ni att jag tänkte avslöja mina underkläder här?



Vad önskar du i julklapp?


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja du, jag vill ha en häst, en ny bil, resa till Indien, ett slott, ett nytt köksbord, ett rosa kylskåp... hihihi finns massor jag vill ha^^

2009-12-02 @ 18:08:23
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0