åska

Enligt tidningen igår så såg det helt mörkrött ut för idag, där jag bor= väldigt varmt och sol. Mamma berättade att de haft 27 grader i vattnet hos dem igår, när vi såklart inte alls hann med och bada pga att jag skulle till optikern, vi skulle försöka fylla i bankpapperna samt att Tobbe skulle till tandläkaren.
Idag hade jag en grej planerad med Naemi som jag ville skjuta upp pga att jag ville passa på att åka och bada innan skitvädret drog in (ska bara bli typ 10-15 grader nästa vecka har jag läst), och så blev det också för Naemi blev tvungen att jobba,
Och vad händer? Jo skitvädret kommer tidigare! Idag tokregnar det, åskar och är bara 20 grader.....
Stort suuuuuuck!!!!!

Vad ska man hitta på idag då?

Man kan ju hoppas att tidningarna har fel ännu en gång och det faktiskt blir fint väder igen! Nu jobbar jag ju hela helgen så på sätt och vis så kunde åskan inte komma mera lägligt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0