shoppa presenter

Imorgon ska jag och Tudor åka ner till stan och leta efter en födelsedagspresent till Tobbe. Jag tycker egentligen att det är skönast att göra sånt ensam, precis som allt annat jag gör på stan ;) Ensam så behöver man bara kolla på sånt man själv vill, och slipper vänta på att andra ska prova massa grejer i affärer man inte ens velat gå in i....
Men usch vad tråkig jag lät nu! Såklart jag tycker det är kul att gå med mina vänner på stan. Men det är faktiskt skönt att gå själv också! Nackdelen att gå själv är att jag är en fika-människa och sånt är världens tråkigaste att göra ensam!

Men imorgon vill jag ha med Tudor för att jag jobbat så mycket. Vill spendera lite tid med min favoritkille :) och antagligen bjuda honom på en glass....... eller fika, haha...

Undrar vad vi ska hitta på för present då.. hmmm.... Jag har alltid hittat på så bra grejer till Tobbe, så man vill ju inte göra sämre ifrån sig.... Sånt han vill ha men inte förväntar sig. Eller bättre - glömt bort att han önskat sig!
Jag får fundera....

Snart slutar jag jobbet, och när jag kommer hem så ska jag inte sätta mig vid datorn. Det har jag förbjudit mig själv. Så därmed säger jag nightie nightie för ikväll, och så hörs vi imorgon.... för du läser väl? ;)





Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Såklart jag kan hjälpa dig :)

En skiss uppskattas ja! Då blir det lättare, och du får bloggen mer som du tänkt dig. Hör av dig ;) Kram

2009-07-21 @ 20:04:09
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Milly

God morgon!

kikar in och önskar dig en underbar dag! ♥

2009-07-22 @ 08:30:17
URL: http://memilly.se
Postat av: steph

mmh, dte är verkligen så himla gott! =)

2009-07-22 @ 09:50:35
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0