top model dåren har nått slutet

Idag såg jag finalen av Top Model 9 och därmed har jag sett samtliga ANTM-säsonger ;) En tvättäkta Top Model-nörd alltså, hahahaha.....
Så nu ska jag göra mina favorit vs hat-listor....

Börjar med de värsta deltagarna, säsong för säsong. De som var tokbitchar eller som jag bara inte gillade av någon anledning...
cycle 1 - Robin
cycle 2 - Camille och Catie
cycle 3 - Norelle och Yaya
cycle 4 - Brandy, Tiffany och Keenyah
cycle 5 - Bre och Jayla
cycle 6 - Nnenna
cycle 7 - Monique
cycle 8 - Renee
cycle 9 - Bianca
cycle 10 - Fatima och Whitney
cycle 11 - Analeigh och Hannah

och så mina favoriter säsong för säsong, baserat på foton, utstrålning och personlighet:

cycle 1 - Adrienne, som vann sin säsong. (men jag gillade även tvåan Shannon och trean Elyse)

cycle 2 -  Yoanna, som vann sin säsong (men jag gillade även trean Shandi och tvåan Mercedes)

cycle 3 - Hade ingen riktig favorit, men ska jag välja så blir det nog sexan Nicole, trean Amanda och vinnaren Eva.

cycle 4 - Kahlen, tvåan, och Brittany, fyran (hejjade också lite på sexan Michelle)
 
cycle 5 - Lisa, sexan (men gillade också vinnaren Nicole och tvåan Nik)

cycle 6 - Jade, trean och superbitch, men hon stack ut som fan (annars var det väl kanske fyran Sara och tvåan Joanie som var okej)

cycle 7 - Cari Dee, som vann sin säsong (men gillade också åttan Brooke)

cycle 8 - Brittany (femman) och Natasha (tvåan) kanske. Hade egentligen ingen favorit.... Brittany mest för att jag gillade bilderna, annars var hon mest skum.

cycle 9 - Lisa, sexan (följt av femman Heather)

cycle 10 - Anya, tvåan (men gillade också fyran Dominique och femman Katarzyna)

cycle 11 - McKey, som vann sin säsong (följt av femman Elina)


Har du kollat på Top Model något? Vilka var dina favoriter?


Kommentarer
Postat av: Ida

Herregud vilken koll du har! Jag hängde med i de första avsnitten rätt bra men har inte kollat på slutet. Tycker att det blev väldigt lika avsnitt. Måste bara säga att alla de där modellerna har väldigt ovanliga namn. Undrar om de kommer på dem inför programmet för att de ska sticka ut mer?



Kramar Ida

2009-07-09 @ 23:31:06
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha det hade jag ingen aning om. Men så kollar jag ju heller aldrig på tv, bara på dvdfilmer. Ja kommer de från andra länder än usa så kan man ju verkligen förstå det, vet att det bland annat var någon indisk tjej som var med en säsong som hette något konstigt.



Bilden är jättefin. Du sa ju att det var för lite filmer så jag tänkte bli lite bättre hehe. Jag kan dock inte ta åt mig äran för den, det är Henkas bror som har fotat Bobby.



Kramar Ida

2009-07-09 @ 23:51:18
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0