linne slash kjol

Idag har jag köpt mig ett till linne som jag använder som kjol ;) det måste vara någon linne-modell som jag föredrar som kjol uppenbarligen!
Jag fick ju en kjol i förra veckan som Tobbes syrra påpekade att det nog var ett linne, haha. Jag provade den då som linne, men jag tycker nog den sitter bättre som kjol på mig.
"Kjolen" jag hittade idag fick mig att komma på att det säkert var ett linne innan jag hade provat den. Men jag provade den som kjol och den satt helt okej.
Jag ska ta kort sen så får ni se....
Köpte även ett långt linne och ett par lila/svarta nya solbrillor. Man kan inte ha för många solglasögon!

Jag fick ju massor i presentkort på HM när jag fyllde år också, men självklart hittar jag inte ett smack där då.... suck. Men nya jeans blev det iallafall, och vad gör jag? Jo, glömmer betala med presentkortet och använder mitt vanliga kort!
Typiskt mig! Så då blev jag fattig på köpet också. Men snälla Tobbe skulle "köpa ut" ett av mina presentkort så då löser det sig ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0