till läkaren

Ska iväg till läkaren idag innan jobbet. Har varit duktig och kostat på mig vaccin mot hepatit till mig och Tudor. Tudor tog sin andra spruta igår, och jag ska ta min idag. Usch vad dyrt det är....Kommer bli ungefär 2500:- i slutänden.... Men den sista sprutan behöver vi inte ta förrän om ett halvår.
Men nu slipper vi iallafall skrumplever och andra äckliga grejer som Hepatit A och B kan medföra...

Ååå jag är så himla godissugen! Kan det inte bli fredag nu, så jag kan få äta med "gott samvete", haha.....

Nä nu ska jag hoppa in i duschen!


Min söta Tobbe-docka står så snäll och tittar på mig när jag sitter vid datorn...
Någon mer som har Living Dead Dolls hemma? De är ju alldeles underbara!
http://www.livingdeaddolls.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0