Inga inlägg

Inte ett enda inlägg fick ni av mig igår.... så jag ska ge er ett längre nu...

Igår stack jag tidigt på tävling i Uppsala. Hade hoppats på att lyckas klassa upp Oskar i rakbana. Hade gärna velat ha någon att tävla på Kistamässan, och där måste de ju vara minst svårklassade.
Tyvärr verkar alla klubbar helt satsa på krokbanor i december, så eftersom Oskar saknar två pinnar så var Uppsalas medelsvår rak x2 ett perfekt tillfälle. Och sedan hoppas på det bästa förstås!

Som ni förstår så gick det inte som jag ville... I den första medelsvåren gick kaninerna extremt dåligt, och det måste ganska exakt 15 kaniner som inte ens gick i mål (av 36 starter). Oskar gick som start nummer 10 upp i ledning på 3 fel, haha, men det slogs snabbt (dock blev det inget nollat lopp i grunden).
I vilket fall gjorde Oskar ett fint nollat lopp i finalen och knep en 5:e plats och fick pinne. Tjohej!

Sedan var det andra medelsvårklassen. Åter igen fick Oskar tre fel, varav två var nog lite missberäkning från hans sida. Tyvärr gick de bättre och bättre på slutet och det slutade med att 11 st kaniner med 2 fel och mindre gick till final. Så därmed var det kört.
Jag vet inte vilken plats Oskar slutade på, då jag tog mina böcker och stack iväg direkt då..... jag hade ju lite bråttom eftersom jag skulle på......

JULBORD med jobbet. mitt första julbord. Jag tror iallafall aldrig att jag varit på ett förut. Så det var lite kul - och gott med mat efter en lunch-fri dag.
Kvällen tillbringades sen på Bishops och på Blue Moon, och jag var hemma igen strax efter 3. Skitkul var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0