Jag har börjat tröttna

på bilderna i min header.... Trots att jag fortfarande älskar de hysteriska rutorna och den lilla regnbågen :P
Det är mer bilderna på mig som jag tröttnat på.

Jag funderar på någon ny stil på blogglayouten. Kanske lite mer mörk, lite Nightmare before christmas... Eller ännu mera färgglad och kawaii!

Hjälp mig!
Hur uppfattar du min blogglayout? Hur är jag, och vad handlar min blogg om (genom att bara kolla headern alltså)?

Eller hur tycker du att min header skulle se ut?








Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tycker den känns väldigt passande till dig. Det enda jag "saknar" är som du säger, kanske lite mera 'nightmare before christmas', det känns som att det är rätt mycket du också.

2009-11-20 @ 11:38:37
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



Vad kul att du känner att du bli inspirerad av bloggen! Jag är också dålig på att få tummen ur så att säga ;) haha! Så jag vet hur det känns!

2009-11-20 @ 11:42:56
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0