Rosa kokostoppar

Tudor frågade om vi kunde baka nya kolakakor igår (som verkar vara hans nya favoritkaka) och eftersom vi skulle vara hemma hela dagen fram till 15 (då jag skulle åka till jobbet), så gjorde vi det.

När vi ändå höll på så gjorde jag kokostoppar också. Ville göra de lite roligare och droppade i lite röd karamellfärg. Det visade sig inte vara någon bra idé, och kokostopparna blev alldeles mjuka och kladdiga. Det var jättesvårt att få bort dem från plåten.
När jag väl fick bort dem så fick jag kasta in dem i frysen nästan på en gång, för att få lite fason på dem. Men slutresultatet blev ändå rätt okej!



Baka kanske inte är det ideala om man vill gå ner i vikt, men.... jag bakade ju bara..... (fast jag smakade faktiskt en av varje på kvällen....)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ooo vilka söta:) Smart idé ju!

2009-11-26 @ 14:39:28
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com
Postat av: Ida

Haha nej det var absolut inte bra om du ska gå ner i vikt :P fast jag ska inte säga något, jag tog med mig lussebullar hem från jobbet.



Kramar Ida

2009-11-27 @ 00:40:26
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0