Vad ni är gulliga!

Å, ni svek mig inte igår heller!

Och nu skriver jag mitt 500:e inlägg! Shit, jag som var så himla dålig på att blogga! Visste ni att jag startat upp två eller tre bloggar innan denna? Men de skrev jag aldrig någonting i, för jag kom aldrig igång. Eller så glömde jag både användarnamn och lösenord.....

Det blev förresten ingen bio för oss igår.... Vi kunde inte köpa biljetterna via internet (E-kortet fungerade inte att betala med där, knäppt, och vi ville inte skriva ut våra vanliga kontonummer), så vi fick chansa på att det fanns kvar platser.
Det var ju typ 40 platser kvar när vi åkte, men eftersom vi är lantisar nu och bussen åkte på sightseeing på vischan så tog det ca 45 minuter för oss att komma in till stan (som vanligtvis tar 10 minuter), och då var det såklart UTSÅLT när vi kom fram.
2 platser fanns kvar till visningen efteråt, men då hade vi bara 5 minuters marginal till att sista bussen gick hem, så den räknade vi inte med att hinna med.
Det är ett himla planerande med bussar när man bor på landet! haha

Så, väl nere på stan med 4 timmar till nästa (och sista) buss hem gick, så bestämde vi oss för att hoppa in på Jensens Bøfhus och käka lite.
När vi hade ätit både varmrätt och efterrätt på drygt en timme, så insåg vi att det skulle bli ganska tråkigt att hänga ute i ytterligare tre timmar (eftersom ingen av oss fick dricka speciellt mycket, på grund av att vi skulle upp och köra bil dagen efter).
Så jag ringde min syster som (såklart;) var snäll och skulle komma och hämta oss. Men först gick vi och tog varsin skitgod drink på Skybar (den goooodaste vi druckit! typ....), och möblerade om Skybar i huvudet ifall det skulle varit min lägenhet, Schysst det blev........

Och nu sitter jag på jobbet, och hör ett störande pipande ljud var 2,4:e sekunde som jag inte förstår vart det kommer ifrån, och fick in en bokning på en gång!

Tänk att livet kan vara så pain in the ass och ändå så himla bra på samma gång!




sådär, nu fick ni ett långt 500:e inlägg!

Kommentarer
Postat av: Mina

God middag..Lussekatter ska russin för de ska bli godkända..:) Ha en skön söndag..

2009-11-22 @ 12:42:48
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: A

hehe okej :P jo platser brevid varandra verkar ju omöjligt då men den var sjukt bra, fick en liten tår hehe :*.. men det lät ju inte helt fel med middag också ;) :)

2009-11-22 @ 18:46:50
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0