Måste visa

några kul bilder...

Dessa tog vi när vi var på Tom Tit's Experiment i somras. Det var jag, Tobbe, Tudor och så Tobbes syrra.

I dessa speglar kunde man sitta på varsin sida, och så såg man den enas mun, den andras ögon osv.
Hahahaha, jag håll på att kissa på mig av skratt när jag tog bilderna (varav min bild på Tobbe/Lotta blev helt sned).



Hahaha, jag skrattar på mig, hoohoho


En korsning av mig och Tobbe. Är det alltså så här som Tudor ska se ut när han växer upp? Stackars barn, hahahaha




Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♡

Haha ser sjukt skumt ut :P

2009-10-13 @ 23:40:57
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe coola bilder! Häftigt att man kan gör sånt!



Då tar jag med den till tävlingen :)



Det är inte alltid jag har motivation... styrketräna tycker jag är roligt, men promenader och annan konditionsträning måste jag tvinga mig till. Fast de är ju lika viktiga de tyvärr :P När jag tränade på NJoy vågade jag typ inte använda mig av gymmet för jag kände mig så osäker på om jag gjorde rätt och de som tränar där är ju så sjukt vältränade, så det blev inte att jag använde mig alls av det. Men nu på mitt nya gym som nästan alltid är tomt när jag kommer har jag vågat ta för mig och lärt mig maskinerna ordentligt så nu är det superkul :)



Kramar Ida

2009-10-13 @ 23:58:26
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

De där är roliga! När jag jobbade på Montessoriskola tidigare hade vi en såndär i förskoleklassen. Sjukt kul : D

2009-10-14 @ 23:40:58
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0