looking for extreme shoes?

Ja, inte skulle jag våga sätta på mig något dylikt iallafall.....


Men det är tydligen möjligt att lära sig att gå i såna här skor! Helt otroligt tycker jag. Det verkar ju som om man ska tippa framlänges...
Man har en muskel på ovansidan foten som normalt inte används, så man får öva upp den muskeln för att kunna gå i dessa skor.
Den här snyggingarna har 18cm hög klack (shit, jag skulle ju bli två meter lång i dem!) och finns att köpa på Odium Clothing.

Och så tar man och tittar på det här klippet från Americas Next Top Model cycle 6......



Kolla fallet vid 3:10...... OOOOOOH aj aj aj aj aj!

Kommentarer
Postat av: Michaela » Foto, design, vardagliv m.m

sv; samma här men jag tycker han är lite otrevlig irl faktiskt :(

2009-09-13 @ 17:35:51
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Emma

Hej,

allt bra? :)



Puss

2009-09-13 @ 20:14:07
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0